2/9/14

Bizi nahi dut!

Canciones que podría (si tuviera la capacidad) haber escrito yo... 
Canciones que han escrito (sin saberlo) pensando en mí...
Canciones de la banda sonora de mi vida...

Bidea aukeratu nuen, bidea ezagutu gabe, galdetu egin gabe besteek zer eskeiniko ote zuten.
Denbora pasa da eta atzera begiratzean zer da gelditzen zaidana: naizena. 
Ta zer? bidea aukeratu nuen. 
Bidea aukeratu nuen, bidea ezagutu gabe, galdetu egin gabe besteek zer eskeiniko ote zuten.
Zalantzak agertzen dira, ez dira aixe eramaten, inori galdetzerik ez...
Ta zer? Bidea aukera dezaket. 
Beraz ez esan zer behar dudan ondorioak bideak/nireak* izango dira. 
Beraz ez egin ez galderarik ez daukat eta erantzunik. 
Bizi nahi dut! 
Hil baino lehenago... 
Bizi egin nahi dut!
Hil baino lehenago / Berri Txarrak
*Toda la vida pensando que decía bideak en vez de nireak, y casi que me gusta más mi versión =)



No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...